Dyżury członków Rady Nadzorczej odbywać się będą w pierwszy poniedziałek miesiąca w godz. 16.00 – 17.00. Spotkania z członkami Rady Nadzorczej odbywają się w siedzibie Spółdzielni
przy ul. Szpitalnej 9, pok. nr 15 (Administracja nr. 1).
Zarząd przyjmuje w godzinach:
Poniedziałek od 14:00 – 16:00
Czwartek od 9:00 – 10:00
Ustalenia spotkań w sekretariacie, codziennie w godzinach pracy CzSM
Sekcja Rozliczeń i Analiz Mediów czynna w godzinach:
Poniedziałek od 9:00 – 16:00
Czwartek od 12:00 – 15:00
Dział Opłat i Windykacji czynny w godzinach:
Poniedziałek od 9:00 – 16:00
Czwartek od 12:00 – 15:00
Dział Opłat i Windykacji (od 1.08.2023r. znajduje się przy ul. Szpitalnej 9A- parter)
W tym dziale, użytkownik lokalu mieszkalnego, użytkowego i garażu:
- uzgodni saldo opłat za lokal mieszkalny, użytkowy i garaż,
- rozłoży na raty niedopłatę z rozliczenia mediów,
- wypełni wniosek na dodatek mieszkaniowy, do którego otrzyma wydruk opłaty za lokal mieszkalny,
- uzyska zaświadczenie do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi do przywrócenia dodatku mieszkaniowego (po spłacie zadłużenia, które było powodem wstrzymania dodatku),
- otrzyma zaświadczenie o braku zaległości do Banku,
- złoży wniosek na hasło na telefon,
- wypełni druk dotyczący adresu korespondencyjnego lokalu mieszkalnego,
- złoży wniosek o ubezpieczenie mieszkania przy opłacie za lokal mieszkalny w T.U. UNIQA lub zrezygnuje z ubezpieczenia,
- opuszczający mieszkanie dokona końcowego rozliczenia finansowego dotychczas zajmowanego lokalu mieszkalnego.
- uzyska informację o zadłużeniu i sprawach sądowych,
- otrzyma zaświadczenie o stanie zaległości
- przystąpi do grupowego Ubezpieczenia na Życie w PZU przy opłacie za lokal mieszkalny.
Sekcja Rozliczeń i Analiz Mediów(od 1.08.2023r. znajduje się przy ul. Szpitalnej 9A- parter)
W tej sekcji użytkownik lokalu mieszkalnego:
- złoży wniosek o dostęp do modułów e-bok, korespondencja seryjna oraz hasła na telefon,
- uzyska informację o rozliczeniu – wody, centralnego ogrzewania, gazu,
- opuszczający mieszkanie dokona wstępnego rozliczenia z tytułu mediów dotychczas zajmowanego lokalu mieszkalnego.
Sekcja Członkowsko-Lokalowa(od 1.08.2023r. znajduje się przy ul. Szpitalnej 9, pokój nr 14- piętro) czynna w godzinach:
Poniedziałek od godz.9.00 do 16.00
Od środy do piątku od godz. 8.00 do 14.00
We wtorki interesantów nie przyjmujemy.
W tej sekcji użytkownik lokalu może:
- złożyć deklarację członkowską w przypadku chęci przystąpienia w poczet członków Sp-ni,
- złożyć rezygnację z członkostwa,
- uzyskać informację o likwidacji książeczki mieszkaniowej ( dotyczy członków oczekujących),
- uzyskać zaświadczenie o tytule prawnym do lokalu mieszkalnego lub garażu, do notariusza, do sądu lub innych instytucji,
- uzyskać zaświadczenie niezbędne do założenia księgi wieczystej,
- załatwić sprawy związane ze zbyciem lub nabyciem prawa do mieszkania i garażu na podstawie aktu notarialnego, m.in. otrzyma kartę obliczeniową z którą następnie uda się do innych komórek Spółdzielni w celu dokonania rozliczeń wynikających ze zbycia mieszkania,
- podpisać umowę użytkowania lokalu mieszkalnego, lub umowę ustanawiającą spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu mieszkalnego,
- w przypadku śmierci współmałżonka dokonać zmian – na podstawie postanowienia sądu- dotyczących prawa do mieszkania,
- dokonać zmiany w aktach członkowskich w przypadku rozwodu, podziału majątku, umowy darowizny itp.,
- uzyskać informację w sprawie organizowanych przetargów na mieszkania,
- w przypadku nabycia mieszkania w drodze przetargu, załatwić sprawy związane z uzyskaniem prawa do lokalu mieszkalnego,
- załatwić sprawy związane z zamianą mieszkań wewnątrz Spółdzielni jak i w innych zasobach,
- w przypadku osób wykluczonych z członkostwa lokator może uzyskać informację o możliwości zamiany mieszkania w innych zasobach,
- osoba wykluczona z członkostwa może podpisać umowę najmu lokalu mieszkalnego w przypadku starania się o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
- każdy lokator może otrzymać odpisy dokumentów dotyczących jego prawa do lokalu mieszkalnego lub garażu ( przydział, umowę itp.),
- załatwić formalności w przypadku oddawania mieszkania do dyspozycji Spółdzielni w związku z wykluczeniem, wykreśleniem, itp.
- złożyć odwołanie od Uchwały Rady Nadzorczej w sprawie wykreślenia z rejestru członków,
- uzyskać informację na temat lokali użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, oraz dzierżawy terenów na działalność gospodarczą,
- załatwić formalności związane z wynajmem lokalu użytkowego, garażu i pomieszczenia gospodarczego m.in. dostarczyć niezbędne dokumenty, podpisać umowę najmu, protokół odbioru itp.
- uzgodnić sprawy związane z adaptacją, przebudową lokalu użytkowego lub pom. gospodarczego,
- wynająć miejsce parkingowe,
- załatwić formalności związane z wynajęciem powierzchni reklamowej pod szyld lub reklamę – również bilbord,
- otrzymać fakturę za lokal użytkowy, parking, reklamę itp.,
- otrzymać informacje na temat prowadzenia działalności gospodarczej w mieszkaniu,