Szanowni Mieszkańcy, otrzymaliśmy zgłoszenia o osobach podszywających się pod pracowników Spółdzielni oraz firmy wymieniającą obecnie wodomierze.
Przypominamy:
Spółdzielnia NIGDY nie wysyła pracowników do mieszkań w celu zwrotu gotówki za nadpłaty. Złodzieje często stosują metodę, w której przynoszą np. banknot 200 zł i proszą o wydanie reszty do 50 zł – w ten sposób zyskują czas, by rozejrzeć się po mieszkaniu.
Oszuści mogą również podawać się za serwisantów twierdząc, że „wracają naprawić wodomierz”. Jeśli nie zgłaszali Państwo usterki wodomierza, firma serwisowa nie przychodzi ponownie bez zapowiedzi!
W razie wątpliwości prosimy natychmiast skontaktować się z administracją:
ADM1 – os. Ogrodowa: 609 189 834
ADM2 – os. Piłsudskiego: 609 189 841
ADM3 – os. Saturn: 609 189 839
ADM4 – os. Dziekana: 609 189 836
W przypadku podejrzenia oszustwa prosimy również niezwłocznie powiadomić Policję!
Dbajmy o bezpieczeństwo swoje i sąsiadów – nie wpuszczajmy nieznanych osób do mieszkań bez potwierdzenia ich tożsamości!