Plan remontów 2024 | ADM 4

W dniu 13 lutego 2024 r. Rada Nadzorcza, na wniosek Zarządu, podjęła uchwałę nr 6/II/2024 w sprawie zatwierdzenia planu gospodarczego Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej na rok 2024 oraz zatwierdzenia opłat jednostkowych eksploatacji dla lokali mieszkalnych, eksploatacji dźwigów, eksploatacji i opłat lokalnych dla garaży i funduszu remontowego dla zasobów Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi.

Plan remontów 2024 dla Administracji nr 4

Nieruchomość nr 47 | os. Dziekana 3A-3G,4A-4G
  1. Termomodernizacja – uzupełnienie dokumentacji projektowej,
  2. Termomodernizacja – opracowanie i rozliczenie wniosku,
  3. Termomodernizacja – wykonanie robót termomodernizacyjnych ze środków własnych,
  4. Roboty awaryjne.
    Nieruchomość nr 48 | os. Dziekana 5A-5G,6A-6I
    1. Termomodernizacja – spłata bieżących rat kapitałowych i odsetek,
    2. Montaż podzielników elektrycznych – II etap
    3. Roboty awaryjne.
      Nieruchomość nr 49 | os. Dziekana 2A-2K
      1. Termomodernizacja – opracowanie dokumentacji projektowej,
      2. Roboty awaryjne.
        Nieruchomość nr 50 | os. Dziekana 1A-1 I
        1. Termomodernizacja – spłata bieżących rat kapitałowych i odsetek,
        2. Roboty awaryjne.
          Nieruchomość nr 51 | os. Dziekana 9A-9G, 10A-10G:
          1. Termomodernizacja – uzupełnienie dokumentacji projektowej,
          2. Termomodernizacja – opracowanie i rozliczenie wniosku,
          3. Termomodernizacja – wykonanie robót ze środków własnych,
          4. Roboty awaryjne.
            Nieruchomość nr 52 | ul. M. Konopnickiej 4-4A
            1. Termomodernizacja II etap – opracowanie dokumentacji projektowej,
            2. Roboty awaryjne.
              Nieruchomość nr 53 | os. Dziekana 8A-8F
              1. Termomodernizacja – spłata bieżących rat kapitałowych i odsetek,
              2. Termomodernizacja II etap – opracowanie dokumentacji projektowej,
              3. Roboty awaryjne.
                Nieruchomość nr 54 | os. Dziekana 11A-11F, 12A-12E
                1. Termomodernizacja – przygotowanie dokumentacji projektowej,
                2. Montaż podzielników elektronicznych – II etap
                3. Roboty awaryjne.
                  Nieruchomość nr 55 | os. Dziekana 7A-7G
                  1. Termomodernizacja – opracowanie dokumentacji projektowej,
                  2. Roboty awaryjne.
                  Nieruchomość nr 56 | ul. 27 Stycznia 14-16-18
                  1. Termomodernizacja II etap – opracowanie dokumentacji projektowej,
                  2. Roboty awaryjne.
                  Nieruchomość nr 57 | ul. 27 Stycznia 20-22-24, 26-28-30.
                  1.  Termomodernizacja II etap – przygotowanie dokumentacji projektowej,
                  2. Montaż podzielników elektronicznych – II etap
                  3. Roboty awaryjne.
                    Nieruchomość nr 58 | ul. 27 Stycznia 32-34-36
                    1.  Termomodernizacja II etap – przygotowanie dokumentacji projektowej,
                    2. Roboty awaryjne.
                      Nieruchomość nr 59 | ul.Spacerowa 9-11,13-15
                      1.  Termomodernizacja II etap – opracowanie dokumentacji projektowej,
                      2. Roboty awaryjne.
                        Nieruchomość nr 60 | ul. Spacerowa 5-7
                        1.  Termomodernizacja II etap – opracowanie dokumentacji projektowej,
                        2. Roboty awaryjne.
                          Nieruchomość nr 61 | Wincentego Pola 2A-2B, 4A-4C, 6A-6E, 8A-8E, 10A-10C, 12A-12B
                          1. Termomodernizacja – opracowanie dokumentacji projektowej,
                          2. Termomodernizacja – opracowanie i rozliczenie wniosku,
                          3. Termomodernizacja – wykonanie robót ze środków własnych,
                          4. Montaż podzielników elektronicznych – II etap
                          5. Roboty awaryjne.
                            Nieruchomość nr 62 | ul. Orzeszkowej 14A-14B, 16A-16C, 18A-18C, 20A-20B
                            1. Termomodernizacja – opracowanie dokumentacji projektowej,
                            2. Termomodernizacja – opracowanie i rozliczenie wniosku,
                            3. Termomodernizacja – wykonanie robót ze środków własnych,
                            4. Montaż podzielników elektronicznych – II etap
                            5. Roboty awaryjne.
                            Nieruchomość nr 63 | ul. Nowopogońska 231-231A
                            1. Termomodernizacja II etap – opracowanie dokumentacji projektowej,
                            2. Roboty awaryjne.
                            Nieruchomość nr 65 | ul Norwida 8-8A, 10, 12A-12D, 14A-14C, 16A-16C, 17A-17C, 19, 21A-21C:
                            1. Termomodernizacja – opracowanie dokumentacji projektowej,
                            2. Termomodernizacja – opracowanie i rozliczenie wniosku,
                            3. Termomodernizacja – wykonanie robót ze środków własnych,
                            4. Montaż podzielników elektronicznych – II etap
                            5. Roboty awaryjne.
                            Nieruchomość nr 66 | ul. Norwida 2-2E, 4A-4B, 6A-6E:
                            1. Termomodernizacja – opracowanie dokumentacji projektowej,
                            2. Termomodernizacja – opracowanie i rozliczenie wniosku,
                            3. Termomodernizacja – wykonanie robót ze środków własnych,
                            4. Montaż podzielników elektronicznych – II etap
                            5. Roboty awaryjne.

                            W związku z brakiem możliwości prawnych podania ewidencji rozliczeń przychodów oraz kosztów funduszu remontowego na ogólnodostępnej stronie www, dla każdego budynku, zachęcamy do zalogowania się do eBOK lub złożenie wniosku o dostęp do informacji w celu poznania szczegółowych rozliczeń.

                            Prawo dostępu do dokumentów przysługuje każdemu członkowi Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej zgodnie z zarządzeniem wewnętrznym nr 6/2015.

                             Czym są działania zawarte w planie remontów?  

                            7

                            Termomodernizacja

                            przygotowanie dokumentacji

                            Opracowanie projektów i audytów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych oraz zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę.

                            7

                            Termomodernizacja

                            spłata rat kapitałowych i odsetek

                            zgodnie z harmonogramem spłaty pożyczki z WFOŚiGW lub kredytu bankowego w związku ze zrealizowaniem remontu w przeszłości.

                            7

                            Termomodernizacja

                            opracowanie i rozliczenie wniosku

                            Poniesienie kosztów opracowania i rozliczenia wniosku do programów wsparcia ze środków zewnętrznych np. Programu Feniks.

                            7

                            Remont dźwigów

                            wykonanie robót / dokumentacja

                            Koszty remontów wind w wieżowcach

                            7

                            Termomodernizacja

                            wykonanie robót termomodernizacyjnych

                            tj. zewidencjonowanych na funduszu remontowym danej nieruchomości.

                            7

                            Roboty awaryjne

                            wykonanie robót / dokumentacja

                            koszty wykonywanie niezbędnych i koniecznych remontów w trybie pilnym

                             Jak działa fundusz remontowy?

                            Spółdzielnia mieszkaniowa tworzy jeden fundusz remontowy przeznaczony na remonty wszystkich budynków, które do niej należą. Warto podkreślić, że środki z funduszu remontowego mogą być wykorzystywane tylko na remonty. Nie można ich przeznaczać na inne cele, np. na bieżące utrzymanie budynku czy na pokrycie kosztów administracji.

                            Ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych nakłada na spółdzielnie obowiązek prowadzenia odrębnej ewidencji i rozliczeń przychodów i kosztów oraz ewidencji wpływów i wydatków funduszu remontowego dla każdej nieruchomości. Dzięki temu możliwy jest dokładny i sprawiedliwy rozdział środków na remonty poszczególnych nieruchomości, w zależności od wysokości wpływów środków na remonty w danej nieruchomości.