2025-02-12
Ogłoszenie o przetargu na wykonywanie wymiany nawierzchni

Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na wykonywanie wymiany nawierzchni oraz wykonywanie nowych nawierzchni na chodnikach, parkingach i drogach należących do Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi.

Materiały do przetargu zostaną przesłane drogą e-mailową w godzinach pracy Spółdzielni, na podstawie przesłanego drogą e-mailową potwierdzenia wniesienia opłaty w wysokości 184,50 zł brutto (tytuł wpłaty: wykonanie wymiany nawierzchni oraz wykonywanie nowych nawierzchni na chodnikach, parkingach i drogach należących do Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej ) na konto Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi: PKO BP S.A. O/Sosnowiec nr c 83 1020 2498 0000 8202 0530 4441
Opłata nie podlega zwrotowi również w przypadku unieważnienia postępowania przetargowego. Regulamin organizowania i przeprowadzania przetargów w Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi na roboty budowlane, prace remontowe, dostawy i usługi dostępny jest na stronie internetowej www.czsm.czeladz.pl

Do oferty należy dołączyć n/w dokumenty:
– oferta sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego,
– aktualny odpis z właściwego rejestru (CEIDG, KRS),
– zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS,
– zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego,- aktualną na dzień złożenia oferty polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie wykonywanych robót nie mniejszą niż 500 000,00 zł.,
– wykaz wykonanych robót, za okres ostatnich 3 lat, w zakresie porównywalnym z treścią zamówienia wraz z dołączeniem referencji,
– oświadczenie, iż oferent dysponuje osobą do kierowania robotami o specjalności (wg rodzaju zamówienia) z jednoczesnym złożeniem kopii dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia,
– oświadczenie, że oferent jest/nie jest czynnym płatnikiem VAT,
– potwierdzenie dokonania wpłaty wadium,
– pisemne zobowiązanie do zawarcia umowy w siedzibie Zamawiającego w terminie określonym w Regulaminie organizowania i przeprowadzania przetargów w Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi na roboty budowlane, prace remontowe, dostawy i usługi, w razie zawiadomienia Wykonawcy o przyjęciu jego oferty.

Do kontaktu z oferentami upoważnieni są: Beata Trząska, Agnieszka Dubiel, Łukasz Mikulski tel. 609 189 325 adres e-mail: techniczny@czsm.czeladz.pl.

Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w kwocie 14 000,00 zł. na nr konta: PKO BP S.A O/S-c 83 1020 2498 0000 8202 0530 4441 najpóźniej do dnia 24.02.2025 r.
Oferty należy składać wraz z kompletem dokumentów w zaklejonej kopercie, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający dostęp do jej zawartości przez osobę nieupoważnioną. Koperta zawierająca ofertę powinna zawierać napis z tytułem zamówienia: „ Wykonanie wymiany nawierzchni oraz wykonywanie nowych nawierzchni na chodnikach, parkingach i drogach należących do Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej i być opieczętowana pieczęcią oferenta. Miejsce złożenia oferty, sekretariat w siedzibie Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Szpitalnej 9a, 41-250 Czeladź.

Termin składania ofert do dnia 25 lutego 2025 r. do godz. 8 00.
Otwarcie ofert w dniu 25 lutego 2025 r. o godz. 8 30 w sali konferencyjnej w siedzibie Spółdzielni przy
ul. Szpitalnej 9A Czeladzi. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
Zamawiający ma prawo swobodnego wyboru oferenta, jak też unieważnienia przetargu bez podania
przyczyny. O wyniku przetargu Wykonawca zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na wskazany w formularzu
ofertowym adres e-mail.

POBIERZ PEŁNĄ TREŚĆ DOKUMENTU

Przeczytaj także

Podsumowanie Walnego Zgromadzenia Członków 2024

Podsumowanie Walnego Zgromadzenia Członków 2024

Walne Zgromadzenie Członków Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej odbyło się w dniu 27 maja i zgromadziło (osobiście lub przez pełnomocników) 145 z 5641 członków Spółdzielni (2,57 %), w celu omówienia najważniejszych spraw dotyczących jej funkcjonowania

Zmiana sposobu rozliczania centralnego ogrzewania

Zmiana sposobu rozliczania centralnego ogrzewania

Szanowni mieszkańcy, następuje zmiana sposobu rozliczania centralnego ogrzewania na rozliczanie wg podzielników kosztów ze zdalnym odczytem. Montażu podzielników dokona firma Apator, która będzie Państwa rozliczała od sezonu 2025/2026 (dokładny termin wymiany zostanie podany po odczytach podzielników wyparkowych)

Uwaga na oszustów!

Uwaga na oszustów!

Szanowni Mieszkańcy, otrzymaliśmy zgłoszenia o osobach podszywających się pod pracowników Spółdzielni oraz firmy wymieniającą obecnie wodomierze. Przypominamy: Spółdzielnia NIGDY nie wysyła pracowników do mieszkań w celu zwrotu gotówki za nadpłaty. Złodzieje często...