Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na wykonywanie wymiany nawierzchni oraz wykonywanie nowych nawierzchni na chodnikach, parkingach i drogach należących do Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi.
Materiały do przetargu zostaną przesłane drogą e-mailową w godzinach pracy Spółdzielni, na podstawie przesłanego drogą e-mailową potwierdzenia wniesienia opłaty w wysokości 184,50 zł brutto (tytuł wpłaty: wykonanie wymiany nawierzchni oraz wykonywanie nowych nawierzchni na chodnikach, parkingach i drogach należących do Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej ) na konto Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi: PKO BP S.A. O/Sosnowiec nr c 83 1020 2498 0000 8202 0530 4441
Opłata nie podlega zwrotowi również w przypadku unieważnienia postępowania przetargowego. Regulamin organizowania i przeprowadzania przetargów w Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi na roboty budowlane, prace remontowe, dostawy i usługi dostępny jest na stronie internetowej www.czsm.czeladz.pl
Do oferty należy dołączyć n/w dokumenty:
– oferta sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego,
– aktualny odpis z właściwego rejestru (CEIDG, KRS),
– zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS,
– zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego,- aktualną na dzień złożenia oferty polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie wykonywanych robót nie mniejszą niż 500 000,00 zł.,
– wykaz wykonanych robót, za okres ostatnich 3 lat, w zakresie porównywalnym z treścią zamówienia wraz z dołączeniem referencji,
– oświadczenie, iż oferent dysponuje osobą do kierowania robotami o specjalności (wg rodzaju zamówienia) z jednoczesnym złożeniem kopii dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia,
– oświadczenie, że oferent jest/nie jest czynnym płatnikiem VAT,
– potwierdzenie dokonania wpłaty wadium,
– pisemne zobowiązanie do zawarcia umowy w siedzibie Zamawiającego w terminie określonym w Regulaminie organizowania i przeprowadzania przetargów w Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi na roboty budowlane, prace remontowe, dostawy i usługi, w razie zawiadomienia Wykonawcy o przyjęciu jego oferty.
Do kontaktu z oferentami upoważnieni są: Beata Trząska, Agnieszka Dubiel, Łukasz Mikulski tel. 609 189 325 adres e-mail: techniczny@czsm.czeladz.pl.
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w kwocie 14 000,00 zł. na nr konta: PKO BP S.A O/S-c 83 1020 2498 0000 8202 0530 4441 najpóźniej do dnia 24.02.2025 r.
Oferty należy składać wraz z kompletem dokumentów w zaklejonej kopercie, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający dostęp do jej zawartości przez osobę nieupoważnioną. Koperta zawierająca ofertę powinna zawierać napis z tytułem zamówienia: „ Wykonanie wymiany nawierzchni oraz wykonywanie nowych nawierzchni na chodnikach, parkingach i drogach należących do Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej i być opieczętowana pieczęcią oferenta. Miejsce złożenia oferty, sekretariat w siedzibie Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Szpitalnej 9a, 41-250 Czeladź.
Termin składania ofert do dnia 25 lutego 2025 r. do godz. 8 00.
Otwarcie ofert w dniu 25 lutego 2025 r. o godz. 8 30 w sali konferencyjnej w siedzibie Spółdzielni przy
ul. Szpitalnej 9A Czeladzi. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
Zamawiający ma prawo swobodnego wyboru oferenta, jak też unieważnienia przetargu bez podania
przyczyny. O wyniku przetargu Wykonawca zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na wskazany w formularzu
ofertowym adres e-mail.