Poradnik Mieszkańca
Poradnik mieszkańca jest idealnym rozwiązaniem, zbierającym w jednym miejscu niezbędne informacje ułatwiające załatwienie codziennych sprawy. Dzięki niemu możecie Państwo szybko znaleźć potrzebne numery telefonów, adresy e-mail czy godziny działania poszczególnych sekcji i administracji.
Sprawdź, gdzie załatwisz swoją sprawę
Sekcja rozliczeń i analizy mediów (ul. Szpitalna 9, I piętro, pokój nr 11)
Poniedziałek: 9:00 – 16:00
Od środy do czwartku od godz. 8.00 do 14.30
Piątek od godz. 7.30 do 13.30
tel. 609 189 331
e-mail: media@czsm.czeladz.pl
W tej sekcji użytkownik lokalu mieszkalnego:
- złoży wniosek o dostęp do modułów e-bok, korespondencja seryjna oraz hasła na telefon,
- uzyska informację o rozliczeniu – wody, centralnego ogrzewania, gazu,
- opuszczający mieszkanie dokona wstępnego rozliczenia z tytułu mediów dotychczas zajmowanego lokalu mieszkalnego.
Dział Członkowsko-Lokalowy (ul. Szpitalna 9, I piętro, pokój nr 14)
Poniedziałek od godz.9.00 do 16.00
Od środy do czwartku od godz. 8.00 do 14.30
Piątek od godz. 7.30 do 13.30
tel. 609 020 620
Mieszkania – mieszkania@czsm.czeladz.pl
Lokale użytkowe – lokale@czsm.czeladz.pl
W tej sekcji użytkownik lokalu może:
- załatwić sprawy związane ze zbyciem lub nabyciem prawa do mieszkania lub garażu w następstwie sprzedaży/kupna, darowizny lub dziedziczenia, złożyć deklarację członkowską w przypadku chęci przystąpienia w poczet członków Spółdzielni lub rezygnację z członkostwa,
- uzyskać zaświadczenie o tytule prawnym do lokalu mieszkalnego lub garażu,
- podpisać umowę najmu lokalu mieszkalnego lub umowę ustanawiającą spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu mieszkalnego,
- uzyskać informację w sprawie organizowanych przetargów na mieszkania,
- w przypadku nabycia mieszkania w drodze przetargu załatwić sprawy związane z uzyskaniem prawa do lokalu mieszkalnego,
- uzyskać informację na temat warunków wynajmu lokali użytkowych oraz dzierżawy terenu,
- załatwić formalności związane z wynajmem lokalu użytkowego oraz dzierżawy terenu
- załatwić formalności związane z wynajęciem powierzchni reklamowej pod szyld lub reklamę,
Dział opłat i windykacji (ul. Szpitalna 9, I piętro, pokój nr 15)
Poniedziałek: 9:00 – 16:00
Od środy do czwartku od godz. 8.00 do 14.30
Piątek od godz. 7.30 do 13.30
tel. 609 189 835
e-mail: czynsze@czsm.czeladz.pl
W tym dziale, użytkownik lokalu mieszkalnego, użytkowego i garażu:
- uzgodni saldo opłat za lokal mieszkalny, użytkowy i garaż
- rozłoży na raty niedopłatę z rozliczenia mediów
- wypełni wniosek na dodatek mieszkaniowy, do którego otrzyma wydruk opłaty za lokal mieszkalny
- uzyska zaświadczenie do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi do przywrócenia dodatku mieszkaniowego (po spłacie zadłużenia, które było powodem wstrzymania dodatku)
- otrzyma zaświadczenie o braku zaległości do Banku
- złoży wniosek na hasło na telefon
- wypełni druk dotyczący adresu korespondencyjnego lokalu mieszkalnego
- wypełni druk dotyczący uwierzytelnienia adres e-mail
- złoży wniosek o ubezpieczenie mieszkania przy opłacie za lokal mieszkalny w T.U. UNIQA lub zrezygnuje z ubezpieczenia
- opuszczający mieszkanie lub garaż dokona końcowego rozliczenia finansowego dotychczas zajmowanego lokalu mieszkalnego lub garażu
- nabywający lokal mieszkalny lub garaż uzyska informacje dotyczące m.in. rozliczeń mediów, terminu płatności oraz ustali indywidualne składniki opłat
- uzyska informację o zadłużeniu i sprawach sądowych
- otrzyma zaświadczenie o stanie zaległości
- przystąpi do grupowego Ubezpieczenia na Życie w PZU przy opłacie za lokal mieszkalny
Administracje
Administracje prowadzą całokształt spraw związanych zarządzaniem i administrowaniem osiedlami mieszkaniowymi, w tym z utrzymaniem technicznym i estetycznym nieruchomości i terenów osiedlowych.
Poniedziałek: 9.00 – 16.00
Środa: 8.00 – 14.30
Czwartek: 8.00 – 14.30
Piątek: 7.30 – 13.30
W Administracjach możecie Państwo:
Zgłosić awarie budynków i instalacji stanowiących część wspólną nieruchomości
Omówić kwestie związane z przeglądami technicznymi budynków, pawilonów handlowych, garaży oraz lokali mieszkalnych i użytkowych oraz instalacji ww. obiektach
Zgłosić propozycje i uwagi w zakresie utrzymania czystości, odśnieżania i pielęgnacji zieleni
Zgłosić propozycje i uwagi w zakresie planowanych i prowadzonych prac remontowych
Administracja nr 1
Osiedle Ogrodowa
tel. 609-189-834
e-mail: adm1@czsm.czeladz.pl
Administracja nr 2
Osiedle Piłsudskiego
tel. 609-189-841
e-mail: adm2@czsm.czeladz.pl
Administracja nr 3
Osiedle Saturn
tel. 609-189-839
e-mail: adm3@czsm.czeladz.pl
Administracja nr 4
Osiedle Dziekana
tel. 609-189-836
e-mail: adm4@czsm.czeladz.pl
Rada Nadzorcza
Członkowie Rady Nadzorczej zapraszają na dyżur w każdy pierwszy poniedziałek roboczy miesiąca.
Wszelkie wnioski kierowane do Rady Nadzorczej można również zgłaszać na adres mailowy: kancelaria@czsm.czeladz.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby Spółdzielni.
Dyżur w pierwszy poniedziałek roboczy miesiąca
Siedziba Spółdzielni, ul. Szpitalnej 9A, sala konferencyjna (I piętro)
Przyjęcia wg kolejności oczekujących
Zarząd Spółdzielni
Dyżury członków Rady Nadzorczej odbywać się będą w pierwszy poniedziałek miesiąca w godz. 16.00 – 17.00. Spotkania z członkami Rady Nadzorczej odbywają się w siedzibie Spółdzielni przy ul. Szpitalnej 9, pok. nr 15.
Zarząd otwarty jest na bezpośredni kontakt z członkami i użytkownikami lokali oraz partnerami Spółdzielni. Termin można ustalić codziennie w sekretariacie. Prośba o spotkanie powinna zawierać przedmiot spotkania oraz swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, telefon).