Poradnik Mieszkańca

Poradnik mieszkańca jest idealnym rozwiązaniem, zbierającym w jednym miejscu niezbędne informacje ułatwiające załatwienie codziennych sprawy. Dzięki niemu możecie Państwo szybko znaleźć potrzebne numery telefonów, adresy e-mail czy godziny działania poszczególnych sekcji i administracji.

Sprawdź, gdzie załatwisz swoją sprawę

Sekcja rozliczeń i analizy mediów (ul. Szpitalna 9, I piętro, pokój nr 11)

Poniedziałek:  9:00 – 16:00
Od środy do czwartku od godz. 8.00 do 14.30
Piątek od godz. 7.30 do 13.30
tel. 609 189 331
e-mail: media@czsm.czeladz.pl

W tej sekcji użytkownik lokalu mieszkalnego:

  • złoży wniosek o dostęp do modułów e-bok, korespondencja seryjna oraz hasła na telefon,
  • uzyska informację o rozliczeniu – wody, centralnego ogrzewania, gazu,
  • opuszczający mieszkanie dokona wstępnego rozliczenia z tytułu mediów dotychczas zajmowanego lokalu mieszkalnego.
Dział Członkowsko-Lokalowy (ul. Szpitalna 9, I piętro, pokój nr 14)

Poniedziałek od  godz.9.00 do 16.00
Od środy do czwartku od godz. 8.00 do 14.30
Piątek od godz. 7.30 do 13.30
tel. 609 020 620

Mieszkania – mieszkania@czsm.czeladz.pl
Lokale użytkowe – lokale@czsm.czeladz.pl

W tej sekcji użytkownik lokalu może:

  • załatwić sprawy związane ze zbyciem lub nabyciem prawa do mieszkania lub garażu w następstwie sprzedaży/kupna, darowizny lub dziedziczenia, złożyć deklarację członkowską w przypadku chęci przystąpienia w poczet członków Spółdzielni lub rezygnację z członkostwa,
  • uzyskać zaświadczenie o tytule prawnym do lokalu mieszkalnego lub garażu,
  • podpisać umowę najmu lokalu mieszkalnego lub umowę ustanawiającą spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu mieszkalnego,
  • uzyskać informację w sprawie organizowanych przetargów na mieszkania,
  • w przypadku nabycia mieszkania w drodze przetargu załatwić sprawy związane z uzyskaniem prawa do lokalu mieszkalnego,
  • uzyskać informację na temat warunków wynajmu lokali użytkowych oraz dzierżawy terenu,
  • załatwić formalności związane z wynajmem lokalu użytkowego oraz dzierżawy terenu
  • załatwić formalności związane z wynajęciem powierzchni reklamowej pod szyld lub reklamę,
Dział opłat i windykacji (ul. Szpitalna 9, I piętro, pokój nr 15)

Poniedziałek:  9:00 – 16:00
Od środy do czwartku od godz. 8.00 do 14.30
Piątek od godz. 7.30 do 13.30
tel. 609 189 835
e-mail: czynsze@czsm.czeladz.pl

W tym dziale, użytkownik lokalu mieszkalnego, użytkowego i garażu:

    • uzgodni saldo opłat za lokal mieszkalny, użytkowy i garaż
    • rozłoży na raty niedopłatę z rozliczenia mediów
    • wypełni wniosek na dodatek mieszkaniowy, do którego otrzyma wydruk opłaty za lokal mieszkalny
    • uzyska zaświadczenie do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi do przywrócenia dodatku mieszkaniowego (po spłacie zadłużenia, które było powodem wstrzymania dodatku)
    • otrzyma zaświadczenie o braku zaległości do Banku
    • złoży wniosek na hasło na telefon
    • wypełni druk dotyczący adresu korespondencyjnego lokalu mieszkalnego
    • wypełni druk dotyczący uwierzytelnienia adres e-mail
    • złoży wniosek o ubezpieczenie mieszkania przy opłacie za lokal mieszkalny w T.U. UNIQA lub zrezygnuje z ubezpieczenia
    • opuszczający mieszkanie lub garaż dokona końcowego rozliczenia finansowego dotychczas zajmowanego lokalu mieszkalnego lub garażu
    • nabywający lokal mieszkalny lub garaż uzyska informacje dotyczące m.in. rozliczeń mediów, terminu płatności oraz ustali indywidualne składniki opłat
    • uzyska informację o zadłużeniu i sprawach sądowych
    • otrzyma zaświadczenie o stanie zaległości
    • przystąpi do grupowego Ubezpieczenia na Życie w PZU przy opłacie za lokal mieszkalny

    Administracje 

    Administracje prowadzą całokształt spraw związanych zarządzaniem i administrowaniem osiedlami mieszkaniowymi, w tym z utrzymaniem technicznym i estetycznym nieruchomości i terenów osiedlowych.

    Poniedziałek: 9.00 – 16.00
    Środa: 8.00 – 14.30
    Czwartek: 8.00 – 14.30
    Piątek: 7.30 – 13.30

    W Administracjach możecie Państwo:

    Zgłosić awarie budynków i instalacji stanowiących część wspólną nieruchomości

    Omówić kwestie związane z przeglądami technicznymi budynków, pawilonów handlowych, garaży oraz lokali mieszkalnych i użytkowych oraz instalacji ww. obiektach

    Zgłosić propozycje i uwagi w zakresie utrzymania czystości, odśnieżania i pielęgnacji zieleni

    Zgłosić propozycje i uwagi w zakresie planowanych i prowadzonych prac remontowych

    7

    Administracja nr 1

    Osiedle Ogrodowa
    tel. 609-189-834
    e-mail: adm1@czsm.czeladz.pl

    7

    Administracja nr 2

    Osiedle Piłsudskiego
    tel. 609-189-841
    e-mail: adm2@czsm.czeladz.pl

    7

    Administracja nr 3

    Osiedle  Saturn
    tel. 609-189-839

    e-mail: adm3@czsm.czeladz.pl

    7

    Administracja nr 4

    Osiedle  Dziekana
    tel. 609-189-836

    e-mail: adm4@czsm.czeladz.pl

    Rada Nadzorcza

    Członkowie Rady Nadzorczej zapraszają na dyżur w każdy pierwszy poniedziałek roboczy miesiąca.

    Wszelkie wnioski  kierowane do Rady Nadzorczej można również zgłaszać na adres mailowy: kancelaria@czsm.czeladz.pl lub korespondencyjnie na adres siedziby Spółdzielni.

    Dyżur w pierwszy poniedziałek roboczy miesiąca

    Siedziba Spółdzielni, ul. Szpitalnej 9A, sala konferencyjna (I piętro)

    Przyjęcia wg kolejności oczekujących

    Zarząd Spółdzielni

    Dyżury członków Rady Nadzorczej odbywać się będą w pierwszy poniedziałek miesiąca w godz. 16.00 – 17.00. Spotkania z członkami  Rady Nadzorczej odbywają się w siedzibie Spółdzielni przy ul. Szpitalnej 9, pok. nr 15.

    Zarząd otwarty jest na bezpośredni kontakt z członkami i użytkownikami lokali oraz partnerami Spółdzielni. Termin można ustalić codziennie w sekretariacie. Prośba o spotkanie powinna zawierać przedmiot spotkania oraz swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres, telefon).

    Poniedziałek: 14:00 – 16:00

    Czwartek: 9:00 – 10:00

    Ustalenia spotkań w sekretariacie - codziennie