Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Szpitalna 9A, 41-250 Czeladź ogłasza pisemny przetarg w formie konkursu ofert – z zachowaniem zasad konkurencji na wykonanie zadania pn. ”Remont schodów zewnętrznych pawilonu przy ul. Szpitalnej 9 w Czeladzi należącego do zasobów Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi”.
Materiały do przetargu zostaną przesłane drogą e-mailową w godzinach pracy Spółdzielni, na podstawie przesłanego drogą e-mailową potwierdzenia wniesienia opłaty w wysokości 184,50 zł brutto (tytuł wpłaty: ”Remont schodów zewnętrznych pawilonu przy ul. Szpitalnej 9 w Czeladzi należącego do zasobów Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi”) na konto Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi: PKO BP S.A. O/Sosnowiec nr 83 1020 2498 0000 8202 0530 444. Opłata nie podlega zwrotowi również w przypadku unieważnienia postępowania przetargowego. Regulamin organizowania i przeprowadzania przetargów w Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi na roboty budowlane, prace remontowe, dostawy i usługi dostępny jest na stronie internetowej www.czsm.czeladz.pl
Do oferty należy dołączyć n/w dokumenty:
- oferta sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego (załącznik nr 1),
- kosztorys ofertowy szczegółowy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru (CEIDG, KRS),
- zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS,
- zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego,
- aktualną na dzień złożenia oferty polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie wykonywanych robót nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
- wykaz wykonanych robót, za okres ostatnich 3 lat, w zakresie porównywalnym z treścią zamówienia wraz z dołączeniem referencji,
- oświadczenie, iż oferent dysponuje osobą do kierowania robotami o specjalności (wg rodzaju zamówienia) z jednoczesnym złożeniem kopii dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia,
- oświadczenie, że oferent jest/nie jest czynnym płatnikiem VAT,
- potwierdzenie dokonania wpłaty wadium
- oświadczenie, że oferent zapoznał się z treścią umowy i akceptuje jej warunki.
Do kontaktu z oferentami upoważnieni są: Tomasz Papiernik, Beata Trząska, Agnieszka Dubiel tel.: 609 189 325 adres e-mail: techniczny@czsm.czeladz.pl Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w kwocie 7 000,00 zł na nr konta: PKO BP S.A O/S-c 83 1020 2498 0000 8202 0530 4441 najpóźniej do dnia 25.08.2025 r.
Oferty należy składać wraz z kompletem dokumentów w zaklejonej kopercie, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający dostęp do jej zawartości przez osobę nieupoważnioną. Koperta zawierająca ofertę powinna zawierać napis z tytułem zamówienia „ Remont schodów zewnętrznych pawilonu przy ul. Szpitalnej 9 w Czeladzi należącego do zasobów Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi” i być opieczętowana pieczęcią oferenta.
Miejsce złożenia oferty – siedziba Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej ul. Szpitalna 9A, 41-250 Czeladź – sekretariat. Termin składania ofert do dnia 25.08.2025 r. do godz. 16 00 .
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2025 r. o godz. 7 30 w sali konferencyjnej w siedzibie Spółdzielni przy ul. Szpitalnej 9A w Czeladzi. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
Zamawiający ma prawo swobodnego wyboru oferenta, jak też unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. O wyniku przetargu Wykonawca zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na wskazany w formularzu ofertowym adres e-mail.