2025-01-13
Rozstrzygnięcie przetargu na remont budynków przy ul. W. Pola 2-6 i 8-12

Informujemy, że został rozstrzygnięty przetarg na wyłonienie wykonawcy kompleksowego remontu budynków przy ul. W. Pola 2-6 i 8-12 (ADM-4, nieruchomość nr 61).

Plan działań:

  1. Uzyskanie prawomocnej decyzji – pozwolenia na budowę (wniosek złożono 25 listopada 2024 r.),
  2. Podpisanie umowy warunkowej z wykonawcą robót,
  3. Zapewnienie źródeł finansowania, w tym m.in. ze środków WFOŚiGW,
  4. Podjęcie niezbędnych uchwał przez Radę Nadzorczą i Zarząd,
  5. Protokolarne przekazanie placu budowy.

O wszystkich etapach realizacji będziemy na bieżąco informować zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w mediach społecznościowych. Użytkownicy lokali z danej nieruchomości otrzymają dodatkowo szczegółowe informacje na piśmie.

Przeczytaj także

Termin opłat za lokale

Termin opłat za lokale

Ważne przypomnienie dla Mieszkańców! Termin opłat za lokale upływa ostatniego dnia miesiąca.
Pamiętaj, że liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Spółdzielni.