Dane Zamawiającego
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Szpitalna 9A, 41-250 Czeladź
Osoby do kontaktów z Wykonawcą:
Katarzyna Mierzejewska 609 189 385
Beata Wierzba tel. 609 189 382
fk@czsm.czeladz.pl
I. Forma prawna trybu wyboru wykonawcy:
Konkurs ofert z zachowaniem zasad konkurencji, zgodnie z zapisami Regulaminu organizowania i przeprowadzania przetargów w Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi na roboty budowlane, prace remontowe, dostawy i usługi. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Spółdzielni https://czsm.czeladz.pl/regulaminy-czsm
I. Opis przedmiotu zamówienia:
W związku z zamiarem wzięcia udziału w konkursie ogłoszonym przez NFOŚiGW o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego „Współfinansowanie projektów realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS), Część 3) Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych (wraz z instalacją OZE) – budynki wielorodzinne” Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
informuje, iż przedmiotem zamówienia jest:
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej,
- Uzupełnienie dokumentacji posiadanej przez Zamawiającego,
- Podjęcie niezbędnych czynności do zawarcia umów
- Zarządzanie projektem,
- Rozliczenie projektu.
Dla zadania obejmującego kompleksową termomodernizację budynków mieszkaniowych
wielorodzinnych położonych w Czeladzi przy ul. Spółdzielczej 20, ul. Grodzieckiej 62-64,
ul. Dziekana 4 oraz ul. Dziekana 9.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Podjęcie działań, w efekcie których przygotowane zostaną wszystkie dokumenty niezbędne do złożenia wniosków wraz z wymaganymi załącznikami o dofinansowanie w ww. konkursie, zgodnie ze standardami i wytycznymi instytucji organizującej nabór oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
- Kontaktowaniem się z instytucją oceniającą wniosek, wykonanie ewentualnej korekty dokumentacji zgodnie z uwagami Instytucji Organizującej Nabór na każdym etapie oceny wniosku,
- Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z instytucją organizującą nabór,
- Weryfikacja posiadanych przez zamawiającego dokumentów kluczowych w procesie rekrutacyjnym,
- Złożenie dokumentacji aplikacyjnej po uzyskaniu podpisów Zamawiającego,
- Wsparcie przy podpisaniu umowy z instytucją wdrażającą, skompletowanie załączników do umowy na dofinansowanie,
- Przedstawienie szczegółowego harmonogram prac od opracowania wniosku do decyzji o dofinansowaniu,
- Wykonanie audytów energetycznych,
- Zarządzanie i nadzór nad projektem,
- Rozliczenie projektu,
- Pozyskanie Białych Certyfikatów,
- Niezbędne działania wspierające Zamawiającego.
III. Wymagania dotyczące wykonawcy/oferenta: - Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- Doświadczenie w pozyskiwaniu premii, dotacji lub innych form wsparcia działań związanych z poprawą efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków
mieszkalnych, - Okres działalności nie powinien być krótszy niż 3 lata,
- Posiadanie polisy OC na kwotę min. 500 000 zł.
IV. Do oferty cenowej należy dołączyć nw. dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru,
2) W przypadku osoby prawnej odpis z KRS wraz z umową zawarcia spółki,
3) Informację o numerze NIP i REGON
4) Wykaz pozyskanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert dotacji,
5) Poświadczenia (referencje) lub inne dokumenty potwierdzające, że pozyskano ww. dotacje,
6) Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS (wymagane przy zawarciu umowy),
7) Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego (wymagane przy zawarciu umowy),
8) Aktualną na dzień złożenia oferty polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej wykonywanych usług,
9) Potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej tj. wymaga się wykazania, że Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, opracowanie niezbędne do przygotowania dokumentacji i składania wniosków w ramach analogicznych programów.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności,
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego,
- Oferta oraz wymagane oświadczenia winny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu oferenta,
- Oferta powinna uwzględniać wynagrodzenie od sukcesu wypłacane po zrealizowaniu następujących etapów:
a) przygotowanie, złożenie wniosków wraz z załącznikami skutkujące zakwalifikowaniem do projektu
b) podpisanie kompletu umów, w tym umowy na pożyczkę z preferencyjnym oprocentowaniem,
c) zarządzanie projektem na etapie realizacji budowy, zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego,
d) finalne rozliczenie projektu. - Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
VI. Procedura składania ofert: - Termin składania ofert: 29 października godz. 12:00,
- Ofertę umieszczoną w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) należy
złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie
papierowej do Sekretariatu Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Szpitalnej 9A
w Czeladzi, - Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności
podawania przyczyny.
VII. Kryteria i sposób oceny oferty
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wysokością wynagrodzenia
oraz warunkami płatności.
VIII. Inne postanowienia: - Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego
unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn, - Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych
kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu
zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których
nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.