2024-10-22
Zapytanie ofertowe – Opracowanie, Zarządzanie i rozliczenie projektu w ramach programu FENiKS

Dane Zamawiającego
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Szpitalna 9A, 41-250 Czeladź

Osoby do kontaktów z Wykonawcą:
Katarzyna Mierzejewska 609 189 385
Beata Wierzba tel. 609 189 382
fk@czsm.czeladz.pl

I. Forma prawna trybu wyboru wykonawcy:
Konkurs ofert z zachowaniem zasad konkurencji, zgodnie z zapisami Regulaminu organizowania i przeprowadzania przetargów w Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi na roboty budowlane, prace remontowe, dostawy i usługi. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Spółdzielni https://czsm.czeladz.pl/regulaminy-czsm

I. Opis przedmiotu zamówienia:
W związku z zamiarem wzięcia udziału w konkursie ogłoszonym przez NFOŚiGW o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego „Współfinansowanie projektów realizowanych w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS), Część 3) Poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych (wraz z instalacją OZE) – budynki wielorodzinne” Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
informuje, iż przedmiotem zamówienia jest:

  1. Sporządzenie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej,
  2. Uzupełnienie dokumentacji posiadanej przez Zamawiającego,
  3. Podjęcie niezbędnych czynności do zawarcia umów
  4. Zarządzanie projektem,
  5. Rozliczenie projektu.
    Dla zadania obejmującego kompleksową termomodernizację budynków mieszkaniowych
    wielorodzinnych położonych w Czeladzi przy ul. Spółdzielczej 20, ul. Grodzieckiej 62-64,
    ul. Dziekana 4 oraz ul. Dziekana 9.

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Podjęcie działań, w efekcie których przygotowane zostaną wszystkie dokumenty niezbędne do złożenia wniosków wraz z wymaganymi załącznikami o dofinansowanie w ww. konkursie, zgodnie ze standardami i wytycznymi instytucji organizującej nabór oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  2. Kontaktowaniem się z instytucją oceniającą wniosek, wykonanie ewentualnej korekty dokumentacji zgodnie z uwagami Instytucji Organizującej Nabór na każdym etapie oceny wniosku,
  3. Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z instytucją organizującą nabór,
  4. Weryfikacja posiadanych przez zamawiającego dokumentów kluczowych w procesie rekrutacyjnym,
  5. Złożenie dokumentacji aplikacyjnej po uzyskaniu podpisów Zamawiającego,
  6. Wsparcie przy podpisaniu umowy z instytucją wdrażającą, skompletowanie załączników do umowy na dofinansowanie,
  7. Przedstawienie szczegółowego harmonogram prac od opracowania wniosku do decyzji o dofinansowaniu,
  8. Wykonanie audytów energetycznych,
  9. Zarządzanie i nadzór nad projektem,
  10. Rozliczenie projektu,
  11. Pozyskanie Białych Certyfikatów,
  12. Niezbędne działania wspierające Zamawiającego.

    III. Wymagania dotyczące wykonawcy/oferenta:
  13. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania określonej działalności lub czynności,
  14. Doświadczenie w pozyskiwaniu premii, dotacji lub innych form wsparcia działań związanych z poprawą efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków
    mieszkalnych,
  15. Okres działalności nie powinien być krótszy niż 3 lata,
  16. Posiadanie polisy OC na kwotę min. 500 000 zł.

    IV. Do oferty cenowej należy dołączyć nw. dokumenty:
    1) Aktualny odpis z właściwego rejestru,
    2) W przypadku osoby prawnej odpis z KRS wraz z umową zawarcia spółki,
    3) Informację o numerze NIP i REGON
    4) Wykaz pozyskanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert dotacji,
    5) Poświadczenia (referencje) lub inne dokumenty potwierdzające, że pozyskano ww. dotacje,
    6) Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS (wymagane przy zawarciu umowy),
    7) Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach wobec Urzędu Skarbowego (wymagane przy zawarciu umowy),
    8) Aktualną na dzień złożenia oferty polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej wykonywanych usług,
    9) Potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej tj. wymaga się wykazania, że Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, opracowanie niezbędne do przygotowania dokumentacji i składania wniosków w ramach analogicznych programów.

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności,
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego,
  3. Oferta oraz wymagane oświadczenia winny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu oferenta,
  4. Oferta powinna uwzględniać wynagrodzenie od sukcesu wypłacane po zrealizowaniu następujących etapów:
    a) przygotowanie, złożenie wniosków wraz z załącznikami skutkujące zakwalifikowaniem do projektu
    b) podpisanie kompletu umów, w tym umowy na pożyczkę z preferencyjnym oprocentowaniem,
    c) zarządzanie projektem na etapie realizacji budowy, zakończone podpisaniem protokołu odbioru końcowego,
    d) finalne rozliczenie projektu.
  5. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
  6. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

    VI. Procedura składania ofert:
  7. Termin składania ofert: 29 października godz. 12:00,
  8. Ofertę umieszczoną w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) należy
    złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie
    papierowej do Sekretariatu Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Szpitalnej 9A
    w Czeladzi,
  9. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności
    podawania przyczyny.
    VII. Kryteria i sposób oceny oferty
    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował wysokością wynagrodzenia
    oraz warunkami płatności.
    VIII. Inne postanowienia:
  10. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego
    unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn,
  11. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych
    kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu
    zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert,
  12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których
    nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

Pobierz pełna treść zapytania ofertowego

Załącznik nr 1

Przeczytaj także

Biuletyn spółdzielczy 03/2024 już jest!

Biuletyn spółdzielczy 03/2024 już jest!

Drodzy Spółdzielcy, informujemy, że wkrótce do Państwa skrzynek pocztowych dotrze najnowszy biuletyn. Jest to dla nas doskonała okazja, aby podzielić się najświeższymi informacjami dotyczącymi życia w naszej spółdzielni, ważnymi wydarzeniami oraz planami na przyszłość.

Oszczędności dzięki niższemu oprocentowaniu kredytów

Oszczędności dzięki niższemu oprocentowaniu kredytów

Informujemy, że 30 września Zarząd Spółdzielni podpisał aneksy do umów kredytowych na termomodernizację nieruchomości. Głównym celem tej inicjatywy było obniżenie wysokości oprocentowania poprzez zmniejszenie stałej marży banku.