- I. Dane Zamawiającego
Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Szpitalna 9A 41-250 Czeladź
Osoby do kontaktów z Wykonawcami:
Beata Trząska, Agnieszka Dubiel tel. – 607 270 427
Tomasz Papiernik – inspektor nadzoru
Łukasz Mikulski – inspektor nadzoru
- II. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie w 2025 r. okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w zasobach Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi.
2.1 Wykaz budynków objętych przeglądem określono w załącznikach nr 1,2,3,4 do zapytania ofertowego
2.2 Zamówienie należy wykonać zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień wykonywania przeglądów, w szczególności z ustawą z dn. 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane, Uchwałą nr PIIB/KR/0051/2024 Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 4 grudnia 2024 r. oraz przepisami i normami mającymi zastosowanie w niniejszym przedmiocie zamówienia.
2.3 przeglądy należy wykonywać sukcesywnie zgodnie z ustalonym przez strony po podpisaniu umowy/zlecenia harmonogramem.
2.4.Przeglądy okresowe wykonywane raz do roku zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane mają polegać na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów, instalacji służących ochronie środowiska.
2.5. Podczas kontroli szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny wszelkich elementów i urządzeń budynków według aktualnie obowiązujących na rok 2025 przepisów Prawa Budowlanego.
2.6. Kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności i w odpowiednim zakresie.
2.7 Przeglądy roczne muszą być zakończone oddzielnym protokołem z okresowej kontroli obiektu dla każdego obiektu osobno w wersji papierowej i elektronicznej.
III. Wymagany termin realizacji:
3.1 Wymagany termin wykonania całości zamówienia do dnia 15 grudnia 2025 r.
3.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował zamówienie począwszy od dnia podpisania umowy/zlecenia i wykonywał je sukcesywnie zgodnie z przyjętym po podpisaniu umowy/zlecenia harmonogramem, bez dłuższych przerw, przystępując do przeglądu kolejnego budynku, niezwłocznie po zakończeniu poprzedniego.
IV. Do oferty należy dołączyć n/w dokumenty:
4.1.Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 5)
4.2.Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa
4.3.Oświadczenie, że oferent jest/nie jest czynnym płatnikiem VAT
4.4.Kserokopie uprawnień budowlanych o specjalności według rodzaju zmówienia.
V. Miejsce i termin składania ofert
Za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres techniczny@czsm.czeladz.pl
lub w kancelarii Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Szpitalnej 9a w Czeladzi.
VI. Preferowany termin składania ofert do 5 września 2025 r. do godz. 12 00
6.1.Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną
6.2 Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane
6.3 Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania
6.4 Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
6.5 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.